GRIT Cardio

Χαρακτηριστικά Προγράμματος

  • Βελτίωση της φυσικής κατάστασης
  • Αύξηση ταχύτητας
  • Μεγιστοποίηση καύσης θερμίδων

Τι να περιμένεις από το GRIT CARDIO;

Το GRIT CARDIO είναι μια 30-λεπτη υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (High Intensity Interval Training) που βελτιώνει την κατάσταση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος, αυξάνει την ταχύτητα και μεγιστοποιεί την καύση θερμίδων. Μόνο με το βάρος του σώματος στο GRIT CARDIO οι διάφορες ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να εκτοξεύσεις την φυσική σου κατάσταση και να φτάσεις στα επιθυμητά αποτελέσματα. Στο GRIT CARDIO συνδυάζουμε την υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση με τρομερή μουσική, καθώς οι instructor μας σε εμπνέουν καθώς προπονούνται μαζί σου και σου δίνουν το κατάλληλο κίνητρο να συνεχίσεις, ώστε να πετύχεις γρήγορα και δυνατά αποτελέσματα.

Πλεονεκτήματα

  • Γρήγορη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού
  • Αύξηση ταχύτητας
  • Μεγιστοποίησε την καύση λίπους
  • Κατάρριψε όλους τους στόχους σου
  • Άλλαξε τον μεταβολισμό σου, κάψε θερμίδες ακόμα και ώρες μετά το τέλος της προπόνησης
  • 30 λεπτά είναι όλα όσα χρειάζεσαι

Η επιστήμη πίσω από το GRIT

Δεν υπάρχει αμφιβολία. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το GRIT δουλεύει. Το αποτέλεσμα της υψηλής έντασης σημαίνει ότι θα κάψεις θερμίδες για ώρες μετά το τέλος της προπόνησης, θα εκτοξεύσεις τη φυσική σου κατάσταση, θα ενεργοποιήσεις τις γρήγορες μυϊκές σου ίνες και θα κάψεις λίπος.

GRIT CARDIO

THAT’S WHY

Συχνές Ερωτήσεις Q&A

ΠΟΣΟ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ GRIT;
Το GRIT είναι σχεδιασμένο για να προκαλεί τη δική σου φυσική κατάσταση. Όλες οι ασκήσεις επιτρέπουν στον καθένα ξεχωριστά να φτάσει στα δικά του όρια.

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ GRIT
2 φορές την εβδομάδα θα σου δώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;
Άνετα ρούχα, ένα μπουκάλι νερό, μια πετσέτα και καλή διάθεση. Τα υπόλοιπα τα αφήνετε πάνω μας!

ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ GRIT;
Όχι. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η ένταση της προπόνησης πρέπει να είναι μειωμένη, οπότε η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση δεν προτείνεται. Καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με τον γιατρό σας για οποιαδήποτε απορία σχετικά με γυμναστική.

ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ GRIT ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ;
Οι ασκήσεις σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα σου επιτρέπουν να ολοκληρώσεις τις μέγιστες επαναλήψεις που εσύ μπορείς. Έτσι κουράζεις τους μύες σου με τέτοιο τρόπο που κάνεις την καλύτερη δυνατή δουλειά για το σώμα σου.

Η μουσική είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του GRIT αλλά αυτό δεν υποδεικνύει το ρυθμό που πρέπει να ακολουθείς. Φτάνεις τα όρια σου, δουλεύοντας ο καθένας στο δικό του ρυθμό και αυτό αποτελεί το σημαντικότερο συστατικό του GRIT. Η μουσική βρίσκεται εκεί για να σου δώσει κίνητρο, όχι γιατί πρέπει να την ακολουθείς. Το σπουδαίο είναι ότι για όποιον λατρεύει να ακολουθεί το ρυθμό της μουσικής, μπορεί να το κάνει καθώς αυτό είναι μια έξτρα πρόκληση.

ΕΙΝΑΙ ΤΟ GRIT ΑΣΦΑΛΕΣ;
Πίσω από το GRIT κρύβεται μια σειρά από επιστημονικές μελέτες. Έχουν ελεγχθεί και έχουν τεσταριστεί. Εάν έχετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, επικοινωνήστε με το γιατρό σας πριν δοκιμάσετε GRIT.