BodyCombat

Χαρακτηριστικά Προγράμματος

  • Έκρηξη ενέργειας
  • Απογείωση της φυσικής κατάστασης
  • Εκγύμναση όλου του σώματος

Τι είναι το Bodycombat;

Μπες στον κόσμο του BODYCOMBAT και θα απογειώσεις τη φυσική σου κατάσταση χτυπώντας με γροθιές και κλωτσιές, καίγοντας έως 740 θερμίδες σε 55 λεπτά. Εμπνευσμένη από τις πολεμικές τέχνες, η προπόνηση αυτή είναι χωρίς επαφή και χωρίς περίπλοκες κινήσεις. Ο Inctructor θα σε προκαλέσει να ανεβάσεις τα επίπεδα της έντασης και θα σε ενθαρρύνει να τα δώσεις όλα. Θα αποβάλλεις στρες, θα περάσεις καλά και θα νιώσεις σαν πρωταθλητής. Το BODYCOMBAT διατίθεται σε format 55, 45 ή 30 λεπτών.

Μπες σε φόρμα με γροθιές και κλωτσιές. Mε το BODYCOMBAT θα κερδίσεις μια ολοκληρωμένη προπόνηση, θα αποκτήσεις καλή φυσική κατάσταση, ταχύτητα και δύναμη. Αφέσου ελεύθερος και νιώσε τη δύναμη μέσα σου!

Πλεονεκτήματα

Το BODYCOMBAT δουλεύει τα πόδια, γραμμώνει τα χέρια, την πλάτη και τους ώμους και προσφέρει την απόλυτη ενδυνάμωση κορμού. Καις θερμίδες, βελτιώνεις τον συντονισμό, την ευελιξία και την ταχύτητα σου και αισθάνεσαι δυνατός.

BODYCOMBAT

SIDE KICK

HOOK

JAB CROSS

FRONT KICK

Συχνές Ερωτήσεις Q&A

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ;
Μπορείς πάντα να φέρεις την προπόνηση στα μέτρα σου. Οι instructor μας προσφέρουν επιλογές στις κινήσεις ώστε να δουλέψεις στα δικά σου επίπεδα. Ξεκίνα με 1 έως 2 τάξεις την εβδομάδα και θα εξελιχθείς!

ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ BODYCOMBAT;
Δεν προτείνουμε να κάνετε BODYCOMBAT κατά τη διάρκεια εγκυμοσύνης. Η απελευθέρωση ορμονών, όπως τα οιστρογόνα, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη σταθερότητας στις αρθρώσεις. Οι κλωτσιές μπορούν να επιβαρύνουν τα ισχία και τη λεκάνη.

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ BODYCOMBAT;
Για τα επιθυμητά αποτελέσματα, προτείνουμε 2 έως 3 φορές την εβδομάδα.

ΠΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ BODYCOMBAT;
Καθόλου! Το BODYCOMBAT φροντίζει για όλες τις ηλικίες και όλες τις ικανότητες. Οι instructor μας δείχνουν πιο απλές και με λιγότερη ένταση επιλογές για κάθε κίνηση, έτσι ώστε να προχωρήσεις με το δικό σου ρυθμό και ταυτόχρονα να επιτύχεις την καλύτερη δυνατή προπόνηση.